INFORMACIÓ D’INTERÈS I FAQS
Compra d’entrades
– Anticipades per Internet, des de la web del Teatre Principal d’Arenys de Mar (www.teatreprincipal.cat), podeu comprar les vostres entrades, imprimir-les des de casa i estalviar-vos desplaçaments i cues a la taquilla del teatre.
Com comprar entrades per Internet?
Segueix el 5 passos següents:
1. Busca l’espectacle i inicia la compra d’entrades.
2. Selecciona la butaca/ques on vols seure.
3. Passa per caixa, i aplica’t el teu descompte (si s’escau) i introdueix les dades necessàries que et demanen.
4. Comprova que les dades introduïdes i l’import que has de pagar són correctes.
5. Efectua el pagament introduint les teves dades bancàries. Un cop fet, rebràs un correu-e amb un PDF amb les teves entrades.
Això et permetrà entrar a la sala directament sense passar per taquilla.
Si tens qualsevol problema o l’hora de comprar les entrades pots contactar amb nosaltres, enviar-nos un correu a entrades@teatreprincipal.cat o trucar-nos al 679 089 927, de dimarts a divendres de 10h a 13h, o els dies de representació una hora abans de l’espectacle que la taquilla estarà oferta.
– A la taquilla. Podeu adquirir entrades de tots els espectacles qualsevol dia que hi hagi programació una hora abans de la funció.
Un cop adquirides les entrades no s’admetran devolucions ni canvis per un altre espectacle.
Preus i descomptes
Els preus són diferents depenent de l’espectacle, cadascun té un preu i uns descomptes concrets.
Els descomptes s’aplicaran únicament als espectacles de la programació del Teatre Principal d’Arenys de Mar. Aquests són per a ús personal i intransferible dels titulars del carnet corresponent.
Teatre Familiar: Per normativa d’aforament tots els nens/es han de portar la seva entrada acreditativa per l’espectacle, els menors de 2 anys tenen entrada GRATUÏTA pels espectacles familiars, però cal comprar l’entrada i aplicar-se el descompte “Tarifa Menors de 2 anys“ a l’hora de comprar l’entrada online.
Tots aquells que adquiriu entrades amb algun descompte, que no sigui el d’entrada anticipada, a l’accés us poden demanar que mostreu la documentació pertinent.
Per a fer-vos socis del Teatre Principal només cal que demaneu informació a la taquilla del teatre.
Us recordem que…
– No és permès fer cap enregistrament ni fotografies dels espectacles.
– No es permetrà l’entrada un cop començat l’espectacle.
– Es prega al públic que s’assegurin que els rellotges i telèfons mòbils no emetin senyals acústics durant la representació.
– Està reservat el dret d’admissió
– No és permès de fumar, beure o menjar a l’interior de la sala.
– Entrades limitades segons l’aforament del Teatre Principal (274), i venda d’entrades disponible fins a exhaurir-se.
– Atès que durant el transcurs de la programació es poden produir modificacions en els actes, us aconsellem verificar les dades tot consultant-les a la web del teatre, xarxes socials o bé als cartells de paret.
Preguntes Freqüents
Quins són els horaris de venda d’entrades a taquilla?
La taquilla del teatre obre exclusivament els dies de funció, una hora abans de l’inici de la representació.
Informació important:
Durant l’horari de taquilla, pots comprar entrades per qualsevol espectacle de la temporada, tant pel del mateix dia com per funcions posteriors.
Prioritat: Si hi ha molta cua, es prioritzarà la venda d’entrades per a l’espectacle del mateix dia, per garantir que aquest comenci puntualment.
Es poden comprar entrades per a qualsevol espectacle de la temporada a la taquilla?
Sí, sempre que la taquilla estigui oberta, pots comprar entrades per a qualsevol espectacle de la temporada, tant pel del mateix dia com per funcions futures.
Si hi ha molta afluència de públic, es prioritzarà la venda d’entrades per a l’espectacle del mateix dia.
Què passa si perdo la meva entrada?
En cas de pèrdua de l’entrada, si la compra es va fer online, podràs recuperar l’entrada sense problema a la taquilla del teatre amb el nom o el correu electrònic amb el qual es va fer la compra.
Si has perdut la teva entrada i encara queda temps per l’espectacle, pots contactar amb el teatre per correu electrònic (entrades@teatreprincipal.cat) i l’equip del teatre comprovarà que les seves entrades estan comprades correctament i podrà reenviar-te-les de nou.
He comprat les entrades i no he rebut el correu de confirmació, que faig?
En aquests casos el primer que s’ha de fer és esbrinar que hagis fet la compra correctament. Per saber-ho cal que comprovis el teu extracte bancari si hi ha el càrrec de la teva compra efectuat.
En el cas que hagis comprovat que el càrrec de la teva compra està fet i no has rebut les entrades fes el següent:
1. Comprova el “correu brossa” que no sigui que el correu de confirmació hagi anat allà.
2. Contacte amb el Teatre Principal (entrades@teatreprincipal.cat) explica’n la incidència. L’equip del teatre comprovarà que la seva compra i les dades introduïdes a l’hora de fer la compra han estat correctes. Si és així es farà tot el possible per solucionar el problema perquè puguis rebre les teves entrades.
Hi ha descomptes disponibles per a estudiants o jubilats?
Sí, el teatre ofereix descomptes per a diversos col·lectius:
– Persones majors de 65 anys.
– Carnet d’Estudiants.
– Carnet Jove (de la Generalitat de Catalunya).
– Carnet de Famílies nombroses i monoparentals.
– Carnet de Persones amb discapacitat.
A la pàgina de cada espectacle podràs consultar el preu de l’entrada per a cadascun d’aquests descomptes.
Puc portar menjar o beguda a l’espectacle?
No està permès entrar cap classe de menjar a l’interior de la sala.
Pel que fa a begudes només es permet accedir a la sala aigua.
Es poden reservar entrades per telèfon o per correu electrònic?
Sempre, la millor opció és comprar les entrades per internet. I per una millor organització t’aconsellem que intentis fer la compra de les teves entrades online sempre que sigui possible.
Si per algun problema en concret t’és impossible poder fer la compra de les teves entrades per internet, pots enviar un correu a entrades@teatreprincipal.cat sol·licitant les teves entrades per fer la reserva. La resposta del correu no serà immediata i pot tardar més d’un dia a ser contestat.
Per aquests motius, si vol assegurar-se les seves entrades i les localitats que prefereixis, sempre és millor comprar-les directament per la plataforma de venda d’entrades en internet.
Informació important:
Cal que sàpigues que totes aquelles entrades que estiguin reservades mitjançant correu electrònic, si no són recollides a la taquilla del teatre abans de 15 minuts de començar l’espectacle, es posaran a la venda si és necessari.
Puc canviar o retornar una entrada després de comprar-la?
No, les entrades no es poden canviar ni retornar un cop adquirides, excepte en casos de cancel·lació de l’espectacle o per alguna força major no volguda per l’espectador/a.
Si tens algun dubte pots contactar amb el teatre mitjançant el correu electrònic entrades@teatreprincipal.cat. Consulta les condicions generals per a més informació.
Què faig si arribo tard a l’espectacle?
L’accés tardà només es permet en moments puntuals de la representació, i si l’espectacle ho permet per no molestar la resta del públic ni els artistes. Et recomanem arribar amb antelació.
Informació important:
En cas que arribis tard i es doni el cas que es pugui permetre l’accés a l’espectacle començat no s’assegura que l’espectador pugui seure a les seves localitats assignades. En aquests casos s’haurà de fer el que li digui el responsable de la sala.
Hi ha opció de llista d’espera si un espectacle està complet?
Si l’espectacle té opció de llista d’espera, un cop les entrades estiguin exhaurides a la mateixa pàgina de l’esdeveniment automàticament apareixerà un formulari per poder-se apuntar a la llista d’espera. Si l’espectacle té les entrades exhaurides i no apareix cap formulari vol dir que l’espectacle no té llista d’espera.